دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
از ۱۴ میلیون تومان
بازاریابی به هر فعالیتی گفته میشود که شرکتها برای تبلیغ محصولات و خدماتشان و بهبود سهم بازار خود از آن استفاده میکنند. دیجیتال مارکتینگ یا «بازاریابی آنلاین» به تمام کارهایی اطلاق میشود که برای بازاریابی در اینترنت صورت میگیرد. کسبوکارها از کانالهای ارتباطی مانند موتورهای جستوجو، رسانههای اجتماعی، ایمیل و وبسایتها برای ارتباط با کاربران و مشتریان استفاده میکنند و بازاریابی خود را انجام میدهند.
لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ
مناسب برای کسب و کارها
جهت ثبت درخواست دیجیتال مارکتینگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.
بازاریابی محتوا
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ازطریق شبکههای اجتماعی
بازاریابی پیامکی
خدمات دیجیتال مارکتینگ انکامت
پرسش های متداول
برخی از ابزارهای برتر برای بازاریابی محتوا بدینشرحاند:
- پستهای بلاگ: نوشتن و انتشار مقاله در وبلاگ وبسایت یا شرکت به شما کمک میکند تا تخصصتان را در آن صنعت نشان دهید و ترافیک جستوجو برای خود ایجاد کنید. این کار درنهایت به شما فرصت بیشتری برای دریافت و جذب کاربر به وبسایت میدهد.
- کتابهای الکترونیکی و وایتپیپرها: کتابهای الکترونیک و وایتپیپرها محتواهایی طولانی هستند که به آموزش کاربران وبسایت شما کمک میکنند و به شما امکان میدهند تا اهدافتان را بهتر و در فضای بزرگتری پیادهسازی کنید.
- اینفوگرافیک: گاهی اوقات، کاربران نیاز دارند محتوایی را مشاهده کنند. اینفوگرافیک به جذب کاربران در کانالها و به هدفهای شما کمک میکند.
- محتوای صوتیوتصویری: رادیو و تلویزیون کانالهای محبوبی برای دیجیتال مارکتینگ هستند. ایجاد محتوایی که بتوان آن را بهصورت ویدئویی و آنلاین ارائه داد یا بهصورت صوتی یا پادکست در رادیو پخش کرد، قطعاً تأثیر زیادی بر دیجیتال مارکتینگ شما خواهد گذاشت.
در این نوع از دیجیتال مارکتینگ، برند و محتوای شما در کانالهای شبکههای اجتماعی تبلیغ میشود تا میزان آگاهی از برند و ترافیک را افزایش دهید. شبکههای اجتماعی متفاوتی وجود دارند که هرکدام جامعه و افراد خاص خود را دارند. با کمی بررسی، میتوانید بهراحتی جامعه هدفتان را شناسایی و بهصورت هدفمند در شبکههای اجتماعی فعالیت کنید.
برترین شبکههای اجتماعی برای دیجیتال مارکتینگ عبارتاند از:
- اینستاگرام
- تلگرام
- توییتر
- لینکدین
- فیسبوک
- اسنپچت
- پینترست
اگر ایمیل داشته باشید، بهاحتمال زیاد تاکنون چندین ایمیل تبلیغاتی برایتان ارسال شده است. شرکتها از ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی بهعنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده میکنند. ایمیل اغلب بهمنظور تبلیغات، ارسال محتوا، رویدادها و ایمیلهای هدفمند برای هدفهای خاص ارسال میشوند.
رایجترین انواع ایمیلی که در ایمیل مارکتینگ استفاده میشود، ازاینقرارند:
- ارسال ایمیل به مشترکان خبرنامه
- ایمیلهای پیگیری به بازدیدکنندگان وبسایتی که چیزی را دانلود کردهاند
- ایمیلهای خوشامدگویی به مشتریان
- تبلیغات برای کاربران
- نکات یا ایمیلهای مهم برای افزایش دانش مشتری
نوعی دیگر از دیجیتال مارکتینگ که این روزها نیز کموبیش شاهدش هستیم، بازاریابی پیامکی است. شما میتوانید پیامهای هدفمندتان را به مشتریان خود و کاربران دیگر ارسال و بهراحتی عملیاتهای بازاریابیتان را پیاده کنید. ازطریق پیام، میتوانید اطلاعرسانیهای لازم را انجام دهید و مخاطبانتان را از وجود محصولات جدید مطلع کنید. شما میتوانید پیامها را مستقیماً ازطریق پیامک یا ازطریق پلتفرمهایی مانند Facebook Messenger یا WhatsApp ارسال کنید.